۷.۲۴.۱۳۸۸

انسان ، تبلیغ ، دکمه !

انسان موجودیه که فقط دو تا پا داره . کلا با زرافه متفاوته . جاروبرقی را دوست داره ، چون اونو یاده فیل میندازه! وقتی گرمش میشه ، رونه پایه راستش رو به جداره ی داخلی یخچال میچسبونه.از فروکردن دو شاخه تو پریز ، گوش پاک کن تو گوش ، پا تو جوراب و پای با جوراب تو کفش لذت می بره. درِ تاکسیو می کوبه و با شوفر سرِ کرایه دعوا می کنه. سکس ، حل جدول ، سفر به ماه و باغداری از تفریحات مورده علاقه ی اونه. بدنش تمام وسایلِ رفاهی رو داره - مثل گوش ، بینی دو سوراخه ، چشم ، سینه ، زیر بغل(!) ، آرنج ، بیست تا انگشت ، ناف ، زانو و یه عالمه پشم - اما " انسان " از همون بچگی به خاطر نداشتن اندامی که بتونه توی اون کتاب مدرسه ، وسایل آرایش ، مداد و کلاهشو بذاره خیلی ناراحت بود! و به همین خاطر "داتام" و "آیدین" تصمیم گرفتن کیف هایی بدوزن که "انسان" بتونه کتاب مدرسه ، وسایل آرایش ، مداد و کلاهشو توش بذاره. "داتام" و "آیدین" اسم این کیف هارو "دکمه" گذاشتن و اونها رو در: "خانه ی هنرمندان - فروشگاه کتابفروشی - جنب گالری ممیز" میفروشن.




۲۲ نظر:

آرتام گفت...

عزیزم تو این عکس چقدر قشنگ افتادی...
ماشالا هزار ماشالا. اجازه میدی این عکس رو داشته باشم به دخترم نشون بدم؟!!

Unknown گفت...

قبول نیست اینا خیلی خوشگلن و من بندرعباسم
اصلا منصفانه نیست
عررررررر

Unknown گفت...

کی خوشش میاد مردم همه جاش انگشت کنن؟ درد غربت که این نیست. درد غربت از جایی شروع میشه که کسایی انگشتت کنن که نمی‌فهمیشون!

روزنامه گفت...

من آدمهای زیادی رو می شناسم که از زرافه هم زرافه ترند و از جدول بیزار!
اما شما... بازاریاب کیف دکمه ای هستید ؟من کوله پشتی رو - از هر مارکی - ترجیح می دم!

روزنامه گفت...

از قضا در تعاریف فانتزی حقایق بیشتری هست!

در مورد فرم صورت کاملا موافقم، اما شما می تونی به راحتی به کفش مردم زل بزنی، اما به صورتشون که دقیق شی، معمولا عاقبت نداره!

خیلی خوب، حالا که دوست شماست، ما هم تبلیغ می کنیم. برای کادوی تولد دادن هم چیز مناسبیه.

یاشار گفت...

آقای صاحب گالن
من همیشه میدونستم که تو میتونی مدل خوبی باشی ، به این شفل شریف حتما ادامه بده !! D:
در ضمن باید بگم درسته منو تو ممکنه یه عالمه پشم داشته باشیم ولی دیگه اینو نگو چون اونهایی که از این محبت الهی بی بهره هستن ممکنه که به حسادت رو بیارن ...!! ((:

كاسني! گفت...

دمشون گرم

لیداخانوم تصویرگر گفت...

مدل کیف هاشونو دیدم خوبه ..

آژيراك گفت...

پسر چه تبليغ زيبايي كردي...
خوب بود خدائي ...
حيف كه من وسائلمو ميذارم تو جيبم. كلاً من هيچوقت بيش از حجم جيبم وسيله برنميدارم!!
اينها همش راسته و به فقارت مربوط نميشه!!

شاه آمفاکتوس سوم گفت...

من از وقتی که دلم می خواد یادم بیاد !!! از کیف مخصوصا برای حمل کتاب متنفر بودم ... غالبا کیف مدرسم رو جا می زاشتم تو مکان نا معلوم یا جا می زاشتم اما حال نداشتم برگردم و بیارمش

خنده های اجباری گفت...

خیلی با نمک بود ، آفرین :دی

min گفت...

in khoshkel bood ama...
..ama toham bahali

قهوه گردی گفت...

خب یه سری بزنیم ببینیم چیه اینی که تو میگی. راستش من اصلن حال و حوصله ی خرید رفتن ندارم اساسن هم از هر شیء مفیدی گریزونم اما یه عادت دیگه هم دارم اونم اینه که همیشه خراب رفیقم.

راحیل گفت...

من که وقت ندارم بیام.یه وقت دلخور نشی؟!

شادی گفت...

چه عجب اینجا شد نظر داد!!

haafez گفت...

behtar az in nemishod tabligheshun ro bokoni!fogholade bud baraye tabligh!

داتام گفت...

مرسی سورنا.
به آرتام حسودیم میشه برای داشتن دوست خوبی مثل تو.

Selma گفت...

Pouya darbareye in kif ha vasam gofte bood ama midooni gedaye sare koochamoonam in matno bekhoone,poolasho dar arze 2 rooz jam mikone,ezafe kari ham vai mise ke biad yeki az in kifha begire...bavar kon.

one of us گفت...

bah bah in hamun kifast ke modelesh shode budi v datam 2rost karde.:D

shate گفت...

Ajab To30fati

shate گفت...

agha man nafahmidam chera be ina migan kif 2kmeii?
mage 2kme dare?
:D

Ajil گفت...

اما " انسان " از همون بچگی به خاطر نداشتن اندامی که بتونه توی اون کتاب مدرسه ، وسایل آرایش ، مداد و کلاهشو بذاره خیلی ناراحت بود!
kheili jaleb bood
fhogholadei